Financieel medewerker(ster) vastgoed m/v (24-40 uur)

Geen dag is hetzelfde! Dat klinkt toch ideaal? Middenin de gezellige dorpskern van Druten bevindt zich onze professionele organisatie: Fit Vastgoedbeheer
B.V. Wij regelen voor onze klanten alles rondom verhuur en beheer van hun vastgoed. Zo werken wij op regie
voor de klant (eigenaren, beleggers, stichtingen, BV’s etc.), wat maakt dat het werk uitdagend en afwisselt blijft.
Wij zijn een informele organisatie waar de lijntjes kort zijn en waar we het belangrijk vinden om regelmatig met het
team (8 collega’s) leuke activiteiten te ondernemen. Binnen ons team zijn wij nu op zoek naar een financieel
medewerker(ster) die graag de handen uit de mouwen steekt en ook energie krijgt om onderdeel te zijn van een
gezellig team. Wil je parttime werken? Helemaal prima. Ook hierin willen wij graag met jou meedenken om de tijd
flexibel in te delen.


Komen de werkzaamheden niet helemaal exact overeen met jouw ervaring? Geen probleem! Wij staan ook open
voor iemand die enthousiast is over het financieel vak en wil leren. Wij groeien als bedrijf en zijn bereid om te
investeren in jouw ontwikkeling.

De inhoud van de functie:

  • Jij houdt je in hoofdzaak bezig met:
  • Het financiële beheer; waaronder opstellen eenvoudige kwartaal en jaarcijfers;
  • De btw-aangifte verzorgen voor de verschillende opdrachtgevers;
  • het administratieve beheer; waaronder facturatie;
  • Het debiteurenbeheer;
  • Het controleren van inkoopfacturen;
  • Het waar nodig ondersteunen bij het inboeken van inkoopfacturen;
  • Het opstellen van de huurafrekeningen voor de opdrachtgevers;
  • Het opstellen van de servicekostenafrekeningen voor de huurders;
  • Het beantwoorden van financiële vraagstukken vanuit opdrachtgevers en huurders.
    Functie-eisen:
  • Je beschikt over Mbo+ werk- en denkniveau;
  • Het is een pré als je een financiële achtergrond (opleiding of werkervaring) hebt;
  • Gedegen ervaring in een soortgelijke administratieve functie;
  • Vastgoed interesseert je;
  • Verder werk je accuraat, zorgvuldig en sta je graag in verbinding met het team.

Wij bieden:

Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf met een informele bedrijfscultuur in een divers, jong team,
uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo bieden wij onder anderen dertig vakantiedagen met
de mogelijkheid om er nog eens 10 dagen bij te kopen.


Informatie:

Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met:
Bas Roelofs, Vastgoedmanager, tel. 088-3500400;


Jouw sollicitatie inclusief Curriculum Vitae kun je sturen naar:
FIT Vastgoedbeheer,
T.a.v. Bas Roelofs
Hooistraat 32, 6651 AD Druten
Of mailen naar:

info@fitvastgoedbeheer.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Contact

Bezoek- en correspondentieadres:
Hooistraat 32
6651 AD Druten

088 – 3500 400
info@fitvastgoedbeheer.nl

Openingstijden
Ma-Vrij: 08:30 / 16:30

Noodnummer: 020 5 160 586
Alleen bij calamiteiten buiten kantoortijden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *