Financieel medewerker(ster) vastgoed m/v (24-40 uur)
Geen dag is hetzelfde! Dat klinkt toch ideaal? Middenin de gezellige dorpskern van Druten bevindt zich onze professionele organisatie: Fit Vastgoedbeheer
B.V. Wij regelen voor onze klanten alles rondom verhuur en beheer van hun vastgoed. Zo werken wij op regie
voor de klant (eigenaren, beleggers, stichtingen, BV’s etc.), wat maakt dat het werk uitdagend en afwisselt blijft.
Wij zijn een informele organisatie waar de lijntjes kort zijn en waar we het belangrijk vinden om regelmatig met het
team (8 collega’s) leuke activiteiten te ondernemen. Binnen ons team zijn wij nu op zoek naar een financieel
medewerker(ster) die graag de handen uit de mouwen steekt en ook energie krijgt om onderdeel te zijn van een
gezellig team. Wil je parttime werken? Helemaal prima. Ook hierin willen wij graag met jou meedenken om de tijd
flexibel in te delen.
Komen de werkzaamheden niet helemaal exact overeen met jouw ervaring? Geen probleem! Wij staan ook open
voor iemand die enthousiast is over het financieel vak en wil leren. Wij groeien als bedrijf en zijn bereid om te
investeren in jouw ontwikkeling.
De inhoud van de functie:
Jij houdt je in hoofdzaak bezig met:
- Het administratieve beheer. Hieronder valt het verwerken van inkoopfacturen en facturatie.
- Debiteurenbeheer.
- Het voorbereiden en afhandelen van de servicekosten afrekeningen.
- Bij afwezigheid van collega’s vragen we je receptiewerkzaamheden over te nemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het te woord staan van huurders of eigenaren.
Functie-eisen:
- Je hebt MBO werk en denkniveau.
- Je hebt een (bijna) afgeronde administratieve opleiding (MBO 4) of je hebt deze net voltooid.
- Je vindt de vastgoed wereld interessant.
- Je bent secuur en vindt snel je weg in onze systemen (Bloxs).
- Je bent zelfredzaam, maar schroomt niet om door te vragen om de benodigde informatie te verzamelen.
Wij bieden:
Een uitdagende functie bij een groeiend vastgoedbeheerbedrijf, in een informeel en gezellig team. Daarnaast beiden we uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden die we graag persoonlijk met jou bespreken.
Ben je geïnteresseerd in deze functie of ben je op zoek naar een stageplaats, stuur dan een korte motivatie en jouw cv naar FIT Vastgoedbeheer, t.a.v. Bas Roelofs – info@fitvastgoedbeheer.nl. Mocht je vragen hebben over de invulling van deze vacature, neem dan contact op met Bas Roelofs 088-3500 400.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld maar mocht je iemand weten die in ons team past, laat hem of haar dan contact met ons opnemen.
Reageer je vanwege een sollicitatieplicht overtuig ons er dan van dat deze baan echt bij jou past en voor jou bestemd is. Het zou zonde zijn van jouw en onze inspanning als dat niet het doel van jouw reactie is.
Contact
Bezoek- en correspondentieadres:
Hooistraat 32
6651 AD Druten
088 – 3500 400
info@fitvastgoedbeheer.nl
Openingstijden
Ma-Vrij: 08:30 / 16:30
Noodnummer: 020 5 160 586
Alleen bij calamiteiten buiten kantoortijden